Kifinomult világítási megoldás a Mexx divatcikkáruházak számára

Hollandia, Európa, 2012.

Felhasználási terület: Üzletterek

Felhasználási részterület: Butikok

Technológia: Elektronikus vezérlőberendezés, nagy intenzitású gázkisüléses fényforrások


Röviden:

  • Kifinomult, adaptálható világítási koncepció az üzleti divat választékához
  • Spotlámpák, lámpatestek, izzók és elektronikus vezérlés tökéletes kombinációja
  • Gyors megtérülés – az eladások 25%-kal növekedtek
  • Költségmegtakarítás az energiahatékonyság és a hosszú élettartam segítségével
  • Akár 10%-os fényáram-növekedés

A kihívás: kozmopolita hangulatot teremteni

A Mexx nemzetközi divatcég, amely ruházatot és kiegészítőket árul férfiak, nők, tinédzserek és gyermekek számára a világ több mint 65 országában. A márka megtestesíti az optimizmust, a függetlenséget, az inspirációt és a „joie de vivre”-t – olyan értékeket, amelyeket a vállalat nagyvárosi hétköznapi választéka is tükröz. Évekkel ezelőtt a Mexx kiterjesztette választékát az üzleti divat irányába, és ennek eredményeképpen elkezdte üzletei egyes szekcióiban a berendezést és a világítást is megváltoztatni. Az üzleti ruházat formális megjelenésével és érzetével összhangban a vállalat a klasszikus sorházas dizájn mellett döntött, a falak és mennyezetek autentikus fehér fa szegélyét kombinálta antik bútorokkal, hogy elegáns, mégis kozmopolita atmoszférát teremtsen. A megjelenést érintő utolsó simításként a Mexx a tökéletes világítási koncepciót szerette volt elérni – olyat, ami tükrözi új ruházati termékeinek korszerű eleganciáját, amitől a vásárlók otthon érzik magukat, és a termékeket a lehető legjobb megvilágításban látják. Ez azt jelentette, hogy el kellett találni az általános megvilágítás és a kiemelő világítás megfelelő egyensúlyát.


A megoldás: színpadra lép a rugalmas világítás

Az első klasszikus sorházas beltérrel rendelkező üzleteit a Mexx Amszterdamban és Den Boschban nyitotta meg Hollandiában 2012 tavaszán. A Den Boschban található üzlet egy régi moziban található. Itt a tervezők Cyl Vario padlófényeket szereltek fel az oszlopok tetejére a LEDVANCE-től származó OSRAM LED-izzókkal a mennyezet megvilágításához. Számos rugalmas spotlámpát is beépítettek, ezzel biztosítva, hogy a ruházat minden szögből ideális megvilágítást kapjon. A világításért felelős csapat fekete burkolatot választott a férfi osztály puritán atmoszférája miatt, a női osztályon pedig az otthonosabb fehér szín mellett döntöttek. Minden lámpatest a LEDVANCE-től származó OSRAM HCI POWERBALL Plus fémhalogén fényforrással van felszerelve, amelynek névleges teljesítménye 35 W, és széles fényeloszlásképpel (WDL 930) rendelkezik. Ragyogó fénye és kiváló színhűsége (Ra ≥ 90) miatt a lehető legjobban mutatja be a felületeket és a legfinomabb színárnyalatbeli különbségeket, különösen a pirosakat és a bőr árnyalatait. A Mexx amszterdami üzletében a világítási koncepció 278 spotlámpát egyesít az OSRAM POWERTRONIC PTi 35 elektronikus működtető-egységekkel a maximális energiahatékonyság érdekében.


Az előnyök: Az energiatakarékos megoldás tökéletes atmoszférát teremt

Ez a hatásos, rugalmas és hatékony világítási koncepció biztosítja, hogy a vállalat termékei mindig reflektorfényben tündökölnek. A 35 wattos izzók kiemelkedő világítási hatékonyságát kombinálja az OSRAM POWERTRONIC PTi 35 elektronikus működtető-egységekkel (ECG) annak érdekében, hogy a hatékonysága 10%-kal növekedjen (akár 103 lm/W-ra), miközben csökken az energiafogyasztása. Kerámia kisülőcsövével a POWERBALL Plus fémhalogén fényforrás számos előnyt hoz, többek között 15 000 órás átlagos élettartamot és csak kismértékű fényáramcsökkenést. Például 12 000 óra működés után a fényforrás továbbra is eredeti fényerejének 80%-át képes előállítani.

A Mexx célja, hogy spotlámpákat, POWERBALL Plus HCI lámpákat és POWERTRONIC PTi 35 működtető-egységeket telepítsen minden üzletében, ideértve az új helyszíneket Bonnban (Németország), Gentben (Belgium), Bécsben (Ausztria) és Montrealban (Kanada). A nagyvárosi koncepció drámai világítási megoldásával nagy sikereket aratott, 25%-os növekedést eredményezve az eladásokban.


Sajtóközpont