Stratégiánk

Stratégiánk három kulcseleme: központi üzletágunk megerősítése, a jövő technológiáiba való befektetés és az új piacokra való belépés

A hagyományos fényforrások, például a kompakt fénycsövek és a halogénlámpák területén az elsődleges célunk, hogy az ügyfelekhez való közelség és a költséghatékonyság maximalizálásával fenntartsuk és növeljük a jelenlegi piaci részesedésünket. Ugyanez érvényes a LED-fényforrások területére, ahol szintén szándékunkban áll növelni részesedésünket az „intelligens” LED-fényforrások piacán. Mindezt a teljes portfóliónk versenyképességének növelésével, folyamataink optimalizálásával és a terjesztési csatornáink differenciált megközelítésével szeretnénk elérni.

LED lámpatestek

A LED-technológia már a lámpatestek területén is egyre inkább az új szabvánnyá válik, egyre növekvő technológiai konvergenciával. Ezen a területen szeretnénk a világméretű beszállítók közé tartozni, mind az üzleti, mind pedig a magánfelhasználók piacán vonzó árazással és gyors, készséges kiszolgálással.

Smart Home (okosotthon)

Az okos és a rendszerben alkalmazott termékek területén a LEDVANCE az OSRAM LIGHTIFY platformra építkezve új termékvonalakat fog bevezetni, valamint okos világítástechnikai eszközöket és okosotthonokba szánt Smart Home-termékeket dob majd piacra.


Sajtóközpont